Telefonos ügyfélszolgálat
2009.12.30. 14:18
Ne mond, hogy te nem jártál már így
Férfi: Jó napot kívánok. Szeretnék érdeklődni, mert…
Géphang: Üdvözöljük! Ön a Lavór Kft. központi számát hívta, ha ismeri a mellék számát, kérjük tárcsázza.
Férfi: Bocsánat, de én a hibás mosógép miatt…
Géphang: Welcome! You coll to the Washbowl Ltd. Center number. If you know the extension numbers pleace dialling.
Férfi: Jó, de én nem tudom, hogy voltaképpen kit is keresek.
Géphang: Kérem, válasszon az alábbi menüpontok közül:
- új készülékvásárlás
- használt készülékvásárlás
- meglévő készülék értékesítése
- diagnosztikai vizsgálat
- diagnosztikai vizsgálat eredményének lekérdezése
- hibabejelentés
Férfi: Talán a hatos a legmegfelelőbb, hiszen a készülékem hibás. Mármint nem a telefon, a mosógép.
Géphang: Ön a hibabejelentés almenüt hívta. Kérem, válasszon az alábbi menüpontokból
- 2000-2003 között vásárolt készülék
- 2004-2007 között vásárolt
- 2007 után vásárol készülék
Férfi: A fene se tudja mikor vettük, de nem olyan rég. Nem olyan rég almenü nincsen? Nyomom a hármast.
Géphang: Kedves ügyfelük. Az ön által birtokolt készülék 2007 után lett vásárolva. Ezért kérem válasszon az alábbi almenük közül:
- garanciális javítás
- nem garanciális javítás
Férfi: Azt se tudom, hol a garanciajegy. Tavaly költöztünk, azóta semmit nem találunk. Tehát kettes.
Géphang: Kedves ügyfelünk. Az ön által birtokolt készülék 2007 után lett vásárolva, de már nem garanciális. Ezért kérem válasszon az alábbi almenük közül:
- háztartási gép
- ipari robotgép
- nagy hatótávolságú légvédelmi rakéta
Férfi: micsoda marhaság, egy légpuskám van csak, de kicsit félrehord. Ha javítják, akkor az is érdekelne.
Géphang: Kérem, válasszon az előbb felsorolt lehetőségekből. Amennyiben 10 másodpercen belül nem választ, a menüpontok közül visszakapcsoljuk a főmenübe.
Férfi: Jól van, na, egyest nyomom, csak már egy élő ember jelentkezzen nekem.
Géphang: Kedves ügyfelünk. Az ön által birtokolt háztartási készülék 2007 után lett vásárolva, de már nem garanciális. Ezeknek a készülékeknek a szervizelést cégünk 2008. december 31-vel beszüntette. A készülék szervizelést 2009. január 1- óta a Mossuk kezeinket Zrt végzi, melyet az egyes gomb lenyomásával érhet el.
Férfi: Mi a fene ez? Szórakoznak velem, és egy élő embert nem lehet elérni. Az asszony mondta menjek inkább a Washingmachine Lajcsihoz. Mert Ő félnap alatt megjavítaná. Nyomom. mert kidob.
Géphang: Üdvözljük! Ön a Mossuk kezeinket Zrt-t hívta. Cégünk magas szinten foglakozik a vevők kiszolgálásával, ezért kérjük mielőtt tovább lépne, szíveskedjen kitölteni egy vevőelégedettségi lapot. Segítségét előre is köszönjük. Válaszait az alábbiak szerint adhatja meg:
1: igen
2. nem
3. nem tudja
Férfi: A nagyon elégedetlen gombot nyomom. Már félórája telefonálok minden eredmény nélkül.
Géphang: Volt e kapcsolata korábban a cégünkkel?
1.igen 2 nem 3 nem emlékszem
Férfi: Milyen kérdés ez? Nem vagyok én meleg. A szomszéd Gizit próbáltam megkörnyékezni, de elhajtott. Gépekkel nem szoktam, még akkor sem, ha ilyen kellemes a hangja.
Géphang: Szándékában áll-e a jövőben cégünkkel kapcsolatba lépni?
1.igen 2 nem
Férfi: Akar a rosseb. Mondom, hogy nem szeretem a virtuális szexet. A mosógépemet szeretném megjavíttatni. Na, most azért is a hármas gombot nyomom meg.
Géphang: Üdvözöljük: Ön visszalépett a főmenübe, ha ismeri a mellék számát, kérjük tárcsázza, vagy várjon a kezelő jelentkezéséig.
Férfi: Várok, csak az asszony nem tud mosni. Mit veszek fel a jövő héten a munkába? Már ha lesz munkahelyem még a jövő héten.
Női hang: Tessék? Miben segíthetek?
Férfi: Abban, hogy melyik gombot nyomjam.
Női hang: Nem kell gombot nyomni, tessék mondani mi a panasza.
Férfi: A vevőelégedettségi tetszik lenni?
Női hang: Nem én a diszpécser vagyok. Mi a panasza?
Férfi: Fáj a derekam.
Női Hang: Azzal, tessék orvoshoz fordulni. Én azt kérdezem miért hívott minket.
Férfi: Az asszony mosógépe elromlott, ja meg az enyém is mert, hogy közös ugyebár.
Női hang: Sajnálom, de a mosógépszervizünk megszűnt, január másodikától.
Férfi: A Lavórosnál, de önök a kezüket mossák.
Női hang: Nem kérem a Washbowl Kft-nél december 31-vel szűnt meg. Mi vettük át ideiglenesen, de január 2-val nálunk is felszámolták a részleget.
Férfi: Jó hosszú életű volt a részleg. Akkor most tessék megmondani, mi a fenét csináljak?
Női hang: Sajnos nem tudok segíteni.
Férfi: Kedves kisasszony, és privátim se tud segíteni? Nem létezik, hogy ebben a városban senki nem javít meg egy nyomorult mosógépet.
Női hang: Nézze uram, bár nem lenne szabad, de tudok adni egy nagyon jó kisiparost aki félnap alatt megjavítja a gépét. Úgy hívják, hogy Washingmachine Lajcsihoz és a mobilja…
Férfi: ÁÁÁÁÁÁ. Megyek a Lajoshoz, neki nincs géphangja.
Budapest, 2009. január 21.
|